nu kör vi!

då kör jag igång med min bloggning nu då och till att börja med så skriver jag lite smått och gott om gårdagen.

hade den sista delen av nationella i matte direkt på morgonen, känns som att det gick helt okej faktiskt så det känns bra. efter provet hade vi bara svenska och sen lunch. sen skulle vi egentligen slutat men ståhl skulle sjääälvklart hålla kvar oss några timmar efter.. bara för att se en jävla film klart. hur högt på lönt-skalan? hrm.. 1? dock så var det en rätt bra film att se. jag kan ju säga som så att jag aldrig kommer äta på mcdonalds igen. dels pga detta http://svtplay.se/v/2001030/rapport/mcdonalds_saljer_gammal_mat och för att de i vissa fall tvingar sina anställda att jobba även om de är sjuka.

efter skolan stack jag hem direkt, solen tittade fram då så stack ut och solade lite, men det dröjde dock inte länge innan molnen tog över himlen. typiskt.
då gick jag in istället och fixade till mig lite sen kom min man hit efter ett tag och lagade mat åt mig. han är en händig man! ;) haha.
ja, kvällen spenderades med honom, kollade på film & sånt, hade det allmänt mysigt. sen sov han här med mig.


jag har världens finaste pojkvän, han hade med sig blommor till mig. nauuw ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0