nationella prov & bastu

hade nationellt prov i matte b idag. båda delarna. fyra timmar satt vi med detta provet. det var både svårare och lättare än jag hade trott på samma gång.. men jag lyckas nog få g iallafall. (y) :)
eftersom vi hade nationella provet då så slutade vi inte det förrän halv ett. då var det lunch och lektionerna återupptogs tio över ett. då hade idrotten redan hållt på i en 40 minuter så vi tjejer var inte ombytta men vi var ändå med och kastade lite spjut. ;)

efter idrotten åkte vi hem eftersom vi slapp mattelektionen. skönt.

när jag kom hem gick jag i princip direkt ut på balkongen. riktigt varmt ute idag och solen var framme. stort kryss i taket! så jag passade på att pressa lite. hann dock inte så länge innan molnen sökte sig tillbaka. men jag hann bli lite röd på kinderna iaf. ;)

nu ska jag ner & pusha på min syster om hon har bestämt sig om hon vill basta eller inte. hur som helst så ska jag göra det, med eller utan hennehörs seeeeen!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

söt blogg bruden

2010-05-18 @ 18:36:44
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0