minilov + olycka

ja hej igen, tänkte att jag skulle blogga lite mer nu ikv. :) just nu har jag iallafall tid till det.
sitter just nu här och njuter av att jag inte ska till skolan imorgon. varför? iom det är studie dag imorgon, kristihimmelfärdsdag på torsdag och klämdag på fredag så är vi lediga från och med idag fram till måndag=5 lediga dagar. riktigt skönt!

en annan sak som jag dock inte njuter lika mycket av är att min mamma och pappa åker iväg till puerto rico imorgon. de ska dissa mig i kalla sverige i två hela veckor(?!). ååh jag är så avundsjuk just nu. kolla bara på deras hotel, ser det inte jävligt gött ut? :( fyrstjärnigt hotel.. jävla grisar.. de gör mig så ledsen.


ni kanske undrar varför inte jag kommer åka med och det mestadels pågrund av skolan, dessa veckorna nu är det mest jobbiga på hela året, alla prov, avslutande av kurser, nationella prov osv. mycket som ska göras och jag har inte tid med att åka iväg två veckor då.
den andra anledningen till att jag inte följer med är för att min syster inte heller hade kunnat följa med. och jag är en sån person som vill att det ska hända saker hela tiden, mina föräldrar åker iväg för att bara chilla, göra ingenting och jag är väldigt lätt uttråkad och utan min syster så hade jag börjat klättra på väggarna efter en dag.

men just nu hade det nästan varit värt det.. fint väder, 25+ och inga bekymmer, hakuna matata!
fan vad brun jag hade blivit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0