måsten för idag + ångest

bara jag som känner ett oerthört stort måste och tvång att se denna filmen ?
sex and the city 2. åh man kan ju inget annat än att älska satc! längta längta längtaaaa!

ska lugnt se den på premiären. vem joinar mig ?`

från en sak till en annan.. kom hem för ca en timme sedan och nu sitter jag här och förbereder mig så gott jag orkar inför np imorgon.. usch jag vill verkligen inte!!  hata hata hata matematik.. (8).
fast nu tar nog min pluggtid slut.. jag måste gå & lägga mig. har inte fått någon rejäl sömn på evigheter. sena nätter och tidiga mornar och ingen vila. det börjar kännas..
aja får svepa en energidryck innan jag kilar ner till bussen imorgon.

önska mig lycka till!!!! annars jävlar i det.. hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0