maria's hittepo

när maria har tråkigt eller när hennes tankar bara vandrar så kan hon få plötsliga snilleblixtar.
detta fick hon också för ca en timme sedan.


gud vad jobbigt att prata om sig själv i tredje person.. iallafall, jag fortsätter på vanligt vis. (y). haha.
ja då för ca en timmes tid sedan så fick jag en snilleblixt. jag gillar att hålla på att pilla med gamla saker som jag inte använder mer och gör om det till något nytt istället för att slänga det eller låta det ligga/hänga.
 
hur som haver. läste en blogg och fick inspiration, pling sa det, och jag kom och tänka på en gammal kedja och ett band som låg här och skräpade i min hylla. av detta blev det ett halsband samt armband. beror på vad man känner för att ha.

kedja + silkesband = halsband + armband
chichiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0