kosttillskott

vad köpte jag nu då på life? jo ett kosttillskott. eller rättare sagt två iofs.
ett preparat som heter hårkontroll som stärker och förbättrar både hår, hud och naglar. men mest av allt startar den upp eller skyndar på hårets egna pruducering av nya hårstrån, detta pga att tabletterna innehåller väldigt mycket nödvändiga vitaminer och mineraler som man oftast saknar när man har så livlöst och trött hår som jag.

jag fick även med mig en burk b-vitamin hem som också ska hjälpa mitt hår att få tummarna ur röven och börja växa. vi får se hur det går, ska prova detta nu i några månader så får vi se om det ger reaultat. :)
en riktig vitamin-boost!

har testat ett annat sorts preparat förut, som också skulle förbättra hår, hud och naglar men inget har hänt. har hållt på me det nu i nära två månader men fortfarande så växer inte mitt hår, huden är som den alltid har varit och mina nagler är så otroligt sköra som de möjligtvis kan bli.
så idag fick jag nog och tog en sväng in om på life för att få lite råd om vad jag behöver för något då det känns som att mitt hår inte har växt på snart tre år. jag skojar inte, inget har hänt.

kolla bara bilden här.

den är tagen på vintern i åttan. någon månad innan hade jag hyfsat långt hår, riktigt fint var det, meeen, jag fick fnatt och tyckte att det var tråkigt så jag gick till frisören och ville få det uppklippt. bitchen där tog tio cm fast hon bara skulle ta topparna.. sedan dess har mitt hår i princip varit såhär "långt". mer eller mindre.

och jag är nedrans trött på det! aldrig mer ska jag klaga på att mitt hår är tråkigt när det är långt, ALDRIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0