if you have a bad day

min dag har mer eller mindre varit dålig.. mitt humör har varit i botten i princip hela dagen. jag har varit sur och ledsen, otrevlig och tråkig. inte sån jag vill vara precis. men det kunde inte hjälpas idag, faktumet att det bara är måndag och är en evighet till nästa helg var bara en av faktorerna som drog ner mitt humör idag. längesedan jag mådde såhär dåligt psykiskt.

exempel på skit som gör mig extremt deprimerad, typ wtf!?? ååhhhhh.


nej nu får jag skärpa mig, min kära blogg ska inte bestå av en massa "tyck-synd-om-mig-inlägg", värdelös läsning. ;) (N)

här kommer en låt som brukar pigga upp mig en del, den drar blandannat med sig många minnen från sommaren 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0