herre..guuuud 12-årigt underbarn

godmorgon bloggen, vaknade precis för ungefär tio minuter sedan, var underbart skönt att äntligen få sova ut. känner mig inte det minsta trött nu (a) . happyface! nu får jag nog snart börja fixa mig lite smått och iallafall gå ut med min stackars vovve.

men först måste jag lägga upp detta; videos på en 12-årig kille som minst sagt är ett underbarn. han gör en cover på lady gagas låt paparazzi och måste säga att det näääästan låter bättre i hans version är hennes, han gör det verkligen sjukt bra och man blir väldigt imponerad av killen.
hör och häpna!

detta var videon han blev känd för. han uppträdde på en talangjakt och la upp videon på youtube mest på skoj.
några dagar senare hade den fått otroligt många träffar och ellen degeneres ringde in honom till hennes talkshow kort efter.
här är videon från the ellen show, där han får ett samtal live från lady gaga själv.

bara tolv år.. tre års pianolektioner.. ingen röst-träning... jisses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0