GRATTIS FRIDA 21 ÅR ♥

grattis min kära syster! nu börjar du bli gammal på riktigt... nej skoja.. ;) men nu är du 21, känns gammalt men du har så oerhört många år kvar framför dig av ungdom innan man ens kan börja att kalla dig gammal. kolla bara på pappa, han fyller 50 imorgon och han beter sig fortfarande som ett muppigt litet barn ibland! haha :D

hur som haver, har inte hunnit säga grattis till dig än eftersom du stack till jobbet långt innan jag vaknade. men vi grattar dig ikv genom att äta upp resten av kladdkakan.. hihi.
hoppas du får en bra dag, vi ses när jag kommer hem

även fast du går mig på nerverna som fan ibland så älskar jag dig frida. vad som än händer :)♥


Kommentarer
Postat av: frida

tack syster :) älskar dig med! <3

2010-05-19 @ 13:22:21
URL: http://fridhapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0