fyfyfy!

fyskämms på mig, inte uppdaterat ett dugg idag, riktigt dåligt av mig tycker jag faktiskt, åååh måste skärpa mig.. men det lär inte bli bra uppdatering imorgon heller, iallafall inte under dagen för den kommer spenderas i malmö med mina tjejer, ska handla satan. :) men kolla in här under kvällen imorgon, då ska jag uppdatera som aldrig förr!


la endast upp ETT inlägg igår, det är inte okej.

ska snabbt förklara mina dåliga uppdateringar ; gick i skolan från åtta till halv fyra. kom hem fyra ungefär. då blev det direkt att gå ut och lägga sig i solen. ni känner ju mig, soldyrkare till 1000. låg där i nära två timmar sen blev det mat. efter det upp om här snabbt sen ut och övningsköra. sen har jag bara hunnit att fixa present till pappa och inget mer. nuy måste jag gå & duscha & så innan desperate housewifes börjar.

skiver kanske mer sen om vad som händer imorgon och hur mina närmaste veckor kommer se ut. håll ut sötnötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0