freeeedagsmys

känner att jag kanske borde uppdatera lite. men jag är nog inne i en sån liten svacka när det gäller bloggen, mitt fina blogghumör är som bortblåst just nu (a). eller njua, där ljög jag lite. det finns där. men jag vet inte vad jag ska skriva om just nu. men det kommer väl tillbaka igen kan man hoppas! :)


skolan idag har varit ganska lugn. slutade vid halv fyra. då åkte jag hem med mamma. men har jag bara tagit det lugnt. nu ska jag ner om & kolla lite på så ska det låta med päronen sen får jag se om vi antingen ser en film eller om jag går upp & pluggar lite kemi, prov på tisdag. hrm.. kan man verkligen plugga en fredagskväll?

hur som haver, så får ni ha en riktigt bra kväll! vi hörs kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0