förstår inte

städade mitt rum så det blev klinisktrent för typ fyra-fem dagar sedan och det ser redan ut som ett bombnedslag och är dammigt överallt.
typ skjut mig ? nää men fy vilken ångest jag får över att se detta.. haha. aja orkar inte ta hand om det nu. får fixa det imorgon kanske innan jag sticker till bussen.

har en riktigt fet sovmorgon imorgon, börjar tjugo över tolv så tar bussen tolv, ska bli riktigt skönt. min chans att sova ut. gud vad jag har längtat!
hur som haver, pratade precis lite med älsklingen i telefon och nu ska jag nog gå & lägga mig. mår lite illa. tror jag har ätit för mycket idag än vad jag vant mig vid de senaste dagarna.

anyways, vi hörs imorgon! kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0