första läppstiftet, check

nu ska jag blogga!
dagen i skolan igår kändes egentligen smått onödig, jag hade inte tänkt att gå först, men jag pallrade mig dit. var tur det, treorna redovisade sina projektarbeten, det var kul att höra på och se vad de hade gjort för något. fick en att bli inspirerad själv och få en idé av vad man själv ska hitta på i trean. kul! :) vi hamnade i tidningen också. kommer nog bild sen.

efter redovisningarna fick vi håltimme, så vi gick ner om på stan. med mig hem fick jag mitt första läppstift. woow! köpte det mest för att det var billigt. aldrig vågat köpa annars då det är ganska dyrt och jag är osäker på om jag faktiskt kommer använda det.
när vi kom tillbaka till skolan  hade vi so. diskuterade bara frågot och fick sluta sen. lönt ? nej.

läppstiftet. var inte riktigt den färgen jag ville ha.. blev lite besviken. ville ha ljusare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0