FÖRLÅT

usch jag är verkligen världens sämsta på att uppdatera atm.. meen.. jag ska förklara mig!
anledningen till att det inte blev mer uppdatering igår var för att min pojkvän kom hit efter det och då vill jag inte precis sitta och nörda framför datorn. och sen sov han här så blev ingen mer bloggning.
sen nu idag så har jag jobbat, igen, till två. sen körde jag och hämtade kläder hos mikaela och sen hem. så chillade jag lite först och sen kom matteböckerna fram. nationella i matte a imorgon. YES !

ååh.. nej nu ska jag ner & hänga upp tvätten och sen fixa mig för att dra vidare till j igen.
bloggar kanske innan jag pyser iväg.

gårdagens look of the night
tröja - zara
linne - ginatricot
jeans - gina tricot
halsband - minns ej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0