färdigstädat

rummet är färdigstädat sedan länge nu men mitt hjärta kom hit sen så hann inte uppdatera mer förrän nu. han åkte igen för en timme sedan kanske och nu har jag precis ätit och även hunnit fota det som jag köpte igår. lägger upp det efter detta inlägget! ;)

rummet efter,stolt över att jag städade utan att mamma sa till.. haha

städade till och med min garderob men har inga bilder på det. orkade inte. får räcka med att jag säger att skillnaden är enorm! haha

alldeles strax kommer min kusin hit, farmor är nere och möter henne vid bussen. sen lite senare kommer även min kära syster hit, hon ska bo här nu i två veckor istället för farmor och farfar. visade sig att det inte funkade så bra men det är inget jag tar upp här. :) hur som haver så kommerj ag nog bara uppdatera nästan inlägg ocksåp och sen inte så mycket mer förrän senare ikväll .

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0