efterlyst för morden på 2 gräsklippare..

jobbet fortsatte hemma sen när jag tänkte att jag skulle vara duktig flicka och klippa gräset tills mamma och pappa kommer hem. så de skulle bli stolta över sin ytterst duktiga dotter, men jaa, den planen .. dog.. likasnabbt som våra två gräsklippare... hahah

jag lyckades på någon vänster ta isönder våra två "vanliga" gräsklippare.. fråga mig inte hur, vet knappt själv vad som hände.
den första gick jättebra först, jag hann klippa klart en del av gräsmattan, men sen när jag hade kört lite på den andra delen så typ exploderade något i motorn.. typ någon del flög iväg. haha.
så jag satte tillbaka den och tog nästa.
den gick också superbra först, men sen så bara dog den helt randomly och sen kunde man inte sätta igång den igen för det snöret man drar i för att få igång den hade fastnat på någon vänster.. haha fyfan just my luck!

dessa 2 dödsfall hände på ca en halvtimme (y) ;) skills.

aja, en del av gräsmattan är iaf fin och nyklippt, får väl nöja mig med det just nu.. ;) haha jag försökte iallafall. tanken som räknas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0