duktiga jag.

alltså ibland så är jag så otroligt duktig att jag nästan börjar få ont i njurarna. jag är en expert på att sköta ett hushåll har jag kommit på; jag ska fan bli hemmafru alltså! det finns inget annat att göra, jag känner ju det nu att det är detta jag är som bäst på. att städa undan och göra fint och prydligt.

jag menar, har snart bott ensam med min syster i två veckor. bara hon och jag hemma, ingen mamma som kan tvätta dina kläder, städa ditt rum, laga mat och sånt. utan det har vi fått göra, eller mest jag.. haha.
men jag vet inte om jag tycker det är jobbigt eller kul att göra så mycket hushållsgrejs? jag tror det är mest kul, bara för jag är så himla grym på det.

bara idag har jag vikt ihop tvätten jag tvättade igår, strök till och med vissa plagg(!!), röjt utan i köket och diskat som en jude. vikt lakan som låg framma, hängt tillbaka kläder. lagat mat. handlat. jobbat (som städerska ofc) och jaa, det var det. endast för idag.
det är typ lika mycket som de flesta tonåringar gör på ett år. ;)

jag önskar bara att jag var lika flitig i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0