duktiga flickor jobbar?

nu ska jag förklara lite mer om varför jag inte uppdaterade mer igår. det var så att efter jag skrivit inlägget igår så gick jag och la mig för att vila en stund. var tänkt som en halvtimme tills min mamma kom hem, men blev en timme. och inte blev jag piggare av det? givetvis inte.
men sen var det bara till att dra sig upp ur sängen och fixa till sig. direkt efter maten körde jag till min pojkvän för kvällen.

kom hem vid halv tolv och då blev det sängen direkt! trött som en .. ja. (y)
sen imorse var det att gå upp vid åtta och sen åka till jobbet vid halv tio. sen har jag då jobbat halva dagen och sen bara tagit det lugnt för en gångs skull.

mary @work. dock gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0