dagens skoldag = !"¤)="#¤(%#%&

guud vad jag hatar våra torsdagar i skolan. inte en ledig minut på hela dagen nästan, schemat är fullpackat! detta har gjort att jag tycker mer illa om torsdagar än måndagar, och DÅ har det gått långt!

hur som haver så var dagen idag ovanligt lång och seg. ni anar inte. började 8.10 som vanligt, hade CAD-teknik första lektionen så satte igång på riktigt med ritningen på mitt hus. gick ganska bra. var den första cad lektionen jag har varit så aktiv på iallafall.(y) 
efter cad'en hade vi matte, fick tillbaka nationella i matte B och hade betygssnack. blev ett starkt vg för min del. både på provet och i betyg och det är jag jäkligt nöjd med! trodde inte ens jag skulle gå vg. så glad? YEEES! :D

bild från cad-lektionen igår. söta filippa visar hur bra det är med stökiga klassrum.(?!)

lunch efter matten sen var det dags för svenska. otroligt seg lektion, höll på att somna x-antal gånger.. direkt efter det hade vi en och en halv timmes so. jippie. och slutligen en timmes engelska. lektionen där var också ovanligt seg och tiden gick såå långsamt. ville dö och sova.. somnade nästan där med.

så vad ska maria göra nu?! joo sooovaaaa!!
ska bara lägga upp ett kort inlägg till. har köpt lite grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0