dagens nostalgitripp?

kanske skulle vara något att starta en sån kategori? mest för att.. ehm, ja för att jag inte har något annat att skriva om så då kan jag likabra lägga upp gamla bilder på mig och mina vänner. så gamla bilder att de nästan har ruttnat bort och förmultnats, det ni! ;)

intressant för er? kanske inte, men jag tycker det är kul, sällan jag kollar på mina gamla bilder. nu får jag ta mig tid att göra det eftersom jag blir tvungen till det.

här är dagens. bild från början av åttan skulle jag tro. snart 3 år sedan.
ojoj. lycklig var jag iallafall ;) (y) 

men nu ska jag nanna så hann inte leta upp fler bilder till nostalgitrippen idag. får bli imorgon
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0