bloggtorkan över?

njaa jag är inte riktigt säker än. men ska se hur det går för mig idag, om jag lyckas hitta något att skriva om osv. ;) spännande va?

skolan idag var ganska lugn. började med kemi, fick bara tillbaka proven och gick igenom lite om oranisk kemi. efter det hade jag fotografiskbild. gick väl bra, dock så börjar jag få riktig panik över uppgifterna! inte en chans att jag kommer bli klar med det i tid. bara tre eller två lektioner kvar. tjenare typ..
aja. efter fotolektionen så var det lunch och sen bara idrott sen fick vi sluta. skönt som attans.


körde ner om stan när vi hade slutat, fixade lite grejer och så. stannade blandannat till på hälsokostaffären själv för första gången i mitt liv. ooooooh.. ;)

men vad tusan köpte jag där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0