ÅÅÅÅNGEST!!

förlåt förlåt förlåt ! :( fick ingen chans att blogga igår eftersom det ble en heldag i malmö med tjejerna.
åkte hemma ifrån vid nio och kom hem halv nio. så nära på tolv timmar var jag borta igår. tiden i malmö spenderades helt och hållet med att springa runt i affärer och bränna pengar, förutom en liten lunch på ca 30-40 minuter. alltså blev det ca 6 och en halv timme att shoppa. skojar ni att jag hade ont i fötterna sen? haha jag whinade som en liten jävel. haha

men smärtan i fötterna var som vanligt värt det! fick med mig en del fina grejer hem (visar sen!) och fick mig även många många många skratt med mina underbara tjejer.
"vänd aldrig ryggen åt en bäver" hahah ni är så jävla bäst ♥

som ni vet så har mina föräldrar åkt nu och jag bor istället med min farmor och farfar för tillfället.
det som känns riktigt skumt är att jag redan saknar dom..


jag envisades om att få ta före och efter bilder på dem. här är före bilden. :) jämförelsebilden får ni om två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0