var håller våren hus?

just nu förstår jag inte mig på vädret vi har. det är helt knas och fram & tillbaka. igår när jag vaknade var det molningt och grått, sen blev det lite snöfall. halvtimme efter det sken solen starkt och himlen var molnfri, timmen efter det regnade det för fulla muggar och tillslut så började det snöa igen. vad är det här!?

bilderna som kommer nu är tagna för ungefär ett år sedan. påsklovsveckan.
vilket betyder om ungefär två veckor är det ett år sedan. då såg det ut såhär. men om man kollar ut nu så känns det som att det inte kommer vara likadant detta året. fan också!


bilderna är tagna en dag när jag var ute och sprang. underbart väder. vårvarmt och skönt.. ååh fyfan vad jag längtar efter värmen!!! så all äcklig snö kan försvinna och leran torka upp. jag vill kunna köra moppe och sticka ut och springa UTAN att bli helt nerkladdad på köpet!

GE MIG VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR & SOMMMAAAAAAAAR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0