uppräkning

sängen imorse. rummet var i kaos

på min säng låg endast grejer från igår. räknar upp lite snabbt;
- fem linnen
- en kofta
- två tunnare "jackor"
- en herrskjorta? haha
- en zipjacka
- spetstrosor. har nu officiellt ca 22 par?
- en vanlig bh och en tränings bh.
- träningsbyxor
- 2 träningslinnen
- en större väska
- en liten väska
- en sminkväska
- tygskor
- strumpor
- klämmor
- en ring
- örhängen
- två diadem
- mascara
- b.u.s spray
- två parfymer
- två paket sminkborttaningsservetter långt ord?
- volym mousse
- kastanjevatten
- hawaiian tropic. (smörjer in på huden när man ska sola så tar solen bättre & man får jämnare brun färg. luktar asgott..)
- ny deodorant
- fot & hudsalva
- två skrivblock
- en planch
- pincett
- jeansleggins
och sluuutligen
- nya aspökiga hörlurar! behövdes verkligen. de är ljusrosa med strasstenar på.. blingbling ;) visar imorgon.

tror jag fick med allt. men känner mig osäker.. haha aja
kommer jag på mer så skriver jag till det sen
nu ska jag sova. puss på gumpen


delar av det som jag orkade fota

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0