ullared imorgon



imorgon ska jag och min mammsi iväg på en liten tripp till ullared. tragiskt nog så skulle vi redan ha studiedag i skolan imorgon så missar tyvärr inget.. typ fan . ;). haha aja, hur som haver så kommer jag vara asigt trött imorgon kväll..

vi ska åka redan tio i sju imorgon.. vilket innebär att gå upp typ halv sex. kanske lite tidigare? USCH... :( hade egentligen behövt gå & lägga mig redan nu men jag måste se desperate housewifes först..! maah i-landsproblem!
aja. kommer hem vid halv nio-nio imorgon kväll (y) då blir det sängen dirr!

mitt mål med dagen är att fota morgan! (han med stort M och litet organ.. höhhh)

önska mig lycka till. ;)
nu ska jag ner & värma upp inför dh
puss på gumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0