träna eller kränga?

sitter här med något som känns som det svåraste valet i mitt liv.. om jag ska träna eller äta av mitt goda påskgodis...? valet borde ju vara det lättaste någonsin, men jag kan inte välja! :(  .. slutar väl med att det inte blir något av det.. men jag vill ju.. :( måste tänka..

haha fint med min lilla öronpropp där i bilden.. haha

varför godiset?

- mja kan ju vara gott att smaska på under tiden jag pluggar lite.
- det ligger och frestar mig. bara jävlas!
varför inte godiset?
- inte bra för min kropp. jag ska ju bli smal!
- är nog inte sugen egentligen.. så lär ångra det.

varför träna?
- bränna fett!!!!!
- känna mig duktig efteråt & sova gott inatt.
varför inte träna?
ett svar:
- orkar inte..

maah..  struntar i det idag. men imorgon. då vill jag ut och springa! FUCK GODISET!! lär ändå äta det på torsdag ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0