spontant ska det vara

vilken otroligt seg måndag det har varit idag! woho helt underbar.. ! :D eller .. hrm. mja.
gick till tio i tre idag. sen körde jag hem. sjukt skönt att kunna bestämma vart man vill, när man vill igen. :) när jag kom hem blev det lite tv och lite plugg. mest tv som alltid.. ååh jag måste verkligen öva på hur man pluggar? jag tror inte att jag fick det inprogrammerat i huvudet när jag föddes som alla andra.. fack.

aja satt precis och spontan beställde ett halebop-kontatkort till min man så vi kan ringa billigare och längre till varandra. han fick ju aldrig tummarna ur röven för att byta så jag beställde ett åt honom ist.
jag är så duktig..  ;). ska bli hemmafru. ta hand om min man. alltid! ;) nya anna anka för fan ? haha.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0