predikar för döva öron

man brukar ju säga att man predikar för döva öron om det känns som att ingen lyssnar på vad man säger?
mja just nu känns det som att jag bloggar för blinda ögon? kan man säga så ? hah.

hur som haver. jag ser att ca 9 personer i genomsnitt läser/är inne på min blogg varje dag.. haha nio!! och jag fortsätter blogga som en jude.. det är skrattredande när jag tänker efter.
jag vet inte vilka ni få är som helt ärligt läser min blogg varje dag men hade varit gulligt om ni lämnade en liten kommentar eller något så man vet?

vill även veta om det är något med min blogg som faktiskt är intressant ? börjar undra eftersom ni kommer tillbaka ? haha. om den inte är så intressant så säg gärna det så jag kan förbättra den och våga mig på att skaffa fler läsare? jag vet inte. annars tar jag bort hela skiten! :) just nu känns det som att ingen gives a crap om vad jag skriver direkt. haha lite careface-touch på det hela

som sagt kommentera gärna och berätta. hade varit kanon!
nu ska jag sova. godnatt mina nio bloggläsare .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0