min älskling

du åkte igår och jag saknar redan sig något så otroligt.. är van vid att sova med dig bredvid mig nu varje helg, men denna helgen och nästa så får jag sova ensam. känns otroligt fel.
vill bara att du ska komma hem igen. helt otroligt att man kan tycka om en människa så mycket som jag tycker om dig.
sitter fortfarande varje dag och försöker komma på vad det är med mig som håller dig kvar. vad det är med mig som väcker känslor hos dig..?
jag ser ju inte särskillt bra ut, jag är inte heller den där smala tjejen, aldrig varit och kommer aldrig att bli deprimerande nog.. jag är inte direkt tjejen alla vill vara? och verkligen inte den alla vill ha. men du vill, varför? jag förstår inte? jag kan vara riktigt blyg, blir lätt irriterad och dryg. det finns så många andra tjejer som är så mycket bättre än mig, men ändå är det du & jag?


jag är riktigt lycklig med dig och jag älskar dig över allt annat, men jag förstår mig inte riktigt på dig ibland. hur du tänker. varför du inte tänker som jag.
fast å andra sidan så är det mest det jag älskar med dig, du tänker inte samma saker om mig som jag gör. & det är ju en jävla tur det (a). haha

i love you like a fat kid loves cake.
lämna mig aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0