lovely

söndag, IGEN. helgen går bara fortare och fortare känns det som .. usch. aja. helgen har varit ganska bra.
fick chans att sova ut till tolv igår. skönt som tusan. gick direkt upp och duschade & så, tog det lugn på dagen. vid halv fem var det dags att börja fixa sig sen bar det av till the nilsson's med mammi och pappi vid halv sex. ytterst trevligt som alltid! vid lite över nio körde jag och hämtade upp min älskling sen åkte vi hem till mig och kollade på film & hade det allmänt mys. :) han sov här sen.

vaknade bredvid mitt hjärta imorse. vi stannade här till halv två kanske sen körde vi in till honom ist och kollade lite film. vid fem åkte jag hem igen.

mja nu sitter jag här och försöker skriva detta inlägget snabbt ;p jag är försenad ner till wipeout nu ju.. helv--.-- te (a)
aja HEEEEEEEEEEEJ


dumma fusklapp som ska till norrland! kommer sakna dig blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0