ladida

då är ännu en helg avklarad då. sitter här i min säng med datorn efter ytterligare en helg som har gått för snabbt. nu ska jag ladda om igen inför en ny vecka. och nästa vecka kommer bli en fullpackad sådan! vilket betyder att den kommer gå förbi ganska snabbt. det är ändå en positiv sak? :)

bristpåsnyggabilder.se? ;)

men vad har jag gjort i helgen då?
- mja, fredagen blev lugn och spenderad med mamma & pappa bara. kände att det behövdes.
på lördagen vaknade jag helt stört tidigt.. tio i nio gick jag upp. :s skumt. men jag tog tillfället i akt och tränade lite innan frukosten. det är ju då man bränner fettet bäst.
efter att pappa hade kommit hem så gick vi ut i garaget för att serva och fixa min moped. gick lite sådär, mycket klydd, men efter några timmar så gick den igång och spann som en katt igen. ;) så nu är den redo inför vårvädret! yes!! slippa äckliga busstider.. haha.
på kvällen åkte jag in till älsklingen, spenderade natten där. var riktigt mys som alltid. du är bäst. :)


åkte hem med tio över tre bussen idag, sedan jag kom hem har jag inte gjort allt för mycket. men nu ska jag sätta mig med matteboken & försöka komma loss med talen. fastnar hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0