klirr i kassan

orkade inte blogga igår, var typ astrött. men hände ändå inget speciellt.
skoldagen bestod av fysik, svenska & ngn vikingafilm. soundtracket därifrån kommer förfölja mig in i graven. ( HUUH HA, HA HA HUUH HUH HAAH (8) ). efter det lunch, sen grymt bra föreläsning om självbild.
jag lovar det var den bästa jag någonsin varit på!
ni vet hur det brukar vara annars, typ snark och minns inte ett ord? jag var med hela tiden & kom fan nästan ihåg vartenda ord. grymt.
avslutade dagen med håltimme och so. fick tillbaka provet. gick askalas skitbra! yeees 200 kr rikare. ;)


efter skolan blev det ner om stationen och lämna trippeltång till beckman. träffade på bonde-elna där också. ytterst trevligt. sen vidre till min älskling. kunde dock bara stanna en timme.. så hemskt det var. & nu idag har han åkt upp till norrland. stannar nästan två veckor. fyfan säger  jag bara.. aja

berättar om idag imorgon
orkar inte nu. tjejerna har precis åkt hem och jag ska sova pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0