hallelååja.

tjenixen. då var det äntligen helg igen!
veckan har varit ganska jobbig, men det positiva är att den går snabbt då. (y). har haft två prov denna veckan. gick väl hyffsat skulle jag tro. nästa vecka har jag två prov till, hoppas det går lika bra.

aja nu orkar jag inte skriva. är asigt trött. ska gå & lägga mig tidigt ikv och sova typ halva dagen imorgon hade jag tänkt.. haha. behöver sova ut känner jag efter denna veckan, jag fick ju inte en lugn och skön dag i onsdags när vi hade studiedag som alla andra.. ;).

aja imorgon blir det förmodligen iväg en runda med päronen på kvällen sen förhoppningsvis träffa min sjukling
puss på gumpen


idag tog jag fram skinnjackan. var faktiskt inte så kallt som jag trodde ;p. ett stort plus! ännu större plus är att snön bara försvinner mer och mer varje dag. YESYESYESSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0