flitig som tusan

ni anar inte så flitig jag har varit denna veckan.. visserligen har inte veckan gått så långt än, men ändå! jag har REDAN börjat plugga inför CAD-provet på torsdag och fysikprovet på fredag. helt otroligt!!
jag har även pluggat ganska mycket matte så jag ligger nått sånär ikapp med de andra. satsar på att bli klar med hela delen i helgen så jag kan plugga "lugnt" till provet nästa fredag. i helgen lär jag dra igång med att plugga kemi också inför omprovet nästa tisdag.

mja, det är väldigt mycket just nu känns det som. men det är bara att utstå skiten antar jag. blir väl bättre någon gång? kanske


nu ska jag ner och krama sönder & psyka min vovve, som alltid. ;) ..
ibland intalar jag mig att han tycker om mig bara för att jag är så jävla korkad som jag är, men oftast så säger han typ fuck u och springer ifrån mig när vi är ute. "fåglar är roligare att jaga." lalala
människans bästa vän va ? ;) pffft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0