erik hassle!


idag kom erik hassle på besök till skolan efter att en tjej i smes vunnit en tävling på facebook. måste erkänna att jag knappt visste vem det var innan han började sjunga. men då kände jag igen många av hans låtar som jag hade hört innan. han var ruskigt bra måste jag säga! :) inte alla som är sådär najsprajs live som han var.

mh hans röst bara, rakt in i hjärtat typ.maah! underbart avslut på dagen! jag var helt happy resten av dagen. fick till och med autograf ;). fint ska det vara. yesyes



efter skolan blev det hem om och byta om sen in och hämta upp maria, köra runt lite och sen vidare till friskis för träning. direkt hem sen. nu ska jag snart sova och imorgon är det fredag igen sen loooov! ruskigt skönt :D
puss på gumpen


för er som inte riktigt kan koppla vem erik hassle är så kommer här en låt med honom.

lägger upp videos imorgon när erik sjöng i skolan. stod nästan längst fram så fick bra bild (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0