dagens

bestämt mig för att försöka köra en sånhär varje dag. om jag orkar & minns! ;) alltid ngt.

dagens humör: som jag brukar vara i skolan. lite lagom glad & typ crazy

dagens mående: helt okej. lite seg sådära & saknar min älskling..

dagens borde: just nu? jobba med photoshop.. sen PLUGGAAA

dagens frisyr:
uppsatt. som vanligt.

dagens smink: det vanliga (y)

dagens klädsel: jeansleggins, linne, kofta, sjal

dagens planer: utlida resten av skoldagen sen hem och studera

dagens materiella vill ha: PENGAR! någon chock där ? ;)

dagens fundering:
hur kan tiden gå så sakta?

dagens beroende: mat

dagens tråkigaste: moderskeppet ^^

dagens längtan:
freeeedaaag & älskling

dagens superlängtan: FREDAG & ÄLSKLING?!

dagens tidning: typ, ystan ;).

dagens låt: fergie ft ludacris - glamorous. gammal, vet. men idag är den bäst (y)


Kommentarer
Postat av: Jakob

Spännande...?

2010-03-05 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0