10 timmar i bussen. inte okej

mja. igår åkte ju jag & min mammi som sagt upp om till ullared. blev väldigt lång tid i bussen och förseningar pga diverse saker. jag höll på att dampa sönder påvägen hem, jag var trött, mådde dåligt och ville bara hem, och så segar såklart allt och alla när dom ska stanna och hoppa av och ta sina jävla påsar .. åååh ja, jag har verkligen inget tålamod!

såg inte morgan heller!!! :( men någon tantalanta på bussen sa att hon hade sett honom... fandå.
</3

hur som haver så var det väl värt det i slutändan kanske.
hittade en del saker. blev mest spontanshopping. plockade på sig mest bara för att det är billigt liksom. haha. iallafall så hamnade slutsumman på fyra tusen, varav 2500 var mina utgifter. hehe? låter inte mycket men "fick" ca 50 olika saker & prylar för det.

kom knappt ihåg vad jag hade köpt när jag kom hem ;$ men nu har jag kollat igenom allt . toppeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0