vi idag

vaxningen gick åt helvete.. det var inte det att det gjorde ont och så för det var inte så farligt. det var mer det att det inte hände så mycket. klistret på vaxlapparna tog slut snabbt och fastän det stod på paketen att även 2 mm långa hårstrå skulle tas bort så hände inte mycket med mina minst 3mm långa hårstrån.. så nu är jag lite besviken faktiskt.

så nu har jag inget att göra så satt & gjorde en finfin bild på mig och min pojkvän när vi var ute och cyklade tandemcykel idag. jag tyckte det var riktigt läskigt iom att man har noll kontroll där bak där jag satt. så jag satt mest och skrek och var rädd under hela åkturen medan han skrattade och hade jättekul. haha (a) kändes dock bättre påvägen hem när man var lite van vid det.

cykelsemester i sommar kanske? hrm ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

svar: tack så jätte mycket, din med. Men tycker speciellt om headern, ser skit mysig ut :)

2010-06-04 @ 22:42:20
URL: http://endastjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0