summer

skoldagen idag har varit i princip helt onödig!
började klockan åtta som vanligt med cad, där gjorde jag klart mina ritningar vilket känns väldigt skönt. efter caden så hade vi matte en liten stund. fick tillbaka nationella i matte A och våra betyg på både a & b kursen. vg på båda och det är jag faktiskt nöjd med för matten har varit ett helvete för mig detta året.
vi fick gå direkt efter vi fått resultaten, då satte vi oss ute en stund innan vi gick och åt. superfint väder!
efter lunchen hade vi svenska, kollade på en film. sen so, där hände inte så värst mycket jag fick bara snespel på läraren. sen tillslut engelska där svennis och gunnis bjöd på fin fika. så gulliga!


alla är ute på rasterna = SOMMAR
we love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0