sugen på att färga håret

jag är ruskigt sugen på att gå & färga håret hos frisör en dag. brukar nästan alltid färga själv hemma, men för en gångsskull kan jag tänka mig att unna mig en färgning med garanterat bra resultat. skänka mig själv en känsla av lyx nu när jag snart ska börja slita som ett djur på jobbet över sommaren.

hade tänkt mig något liknande den här färgen, någon lite ljusare nyans kanske. men vill ha de här naturliga skiftningarna som man får av att slinga håret i olika blonda nyanser. tycker verkligen att det är superfint. är så sugen! :)



vad säger ni? är det lönt nu iom det "är sommar" ? kanske ska låta det vara så mina naturliga toner kan komma fram ? jag vet inte, vi får se. hur som helst så måste iallafall min hemska utväxt bort innom de närmaste dagarna! ser förjävligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0