sommarlov = underbart!

god kväll! :) hade tänkt skriva lite om hur kvällen igår var. åkte ju iväg med mikaela till hörby för att träffa rufus. vi tog bussen tio över sex till degeberga där vi blev hämtade vid sju tiden av rufus och hans kusin truls. sen åkte vi vidare mot hörby, eller rättare sagt till pärup. tror det hette så.. haha. där var det studentfest för rufus syster elna och för en annan tjej som hette malin.

vi kände ingen där men kvällen blev lyckad ändå. bönder är ju bäst på att underhålla! tror inte jag har skrattat så mycket under en kväll på länge. hahah.
vid tolv avvek vi tre från festen för att kolla på lejonkungen. tyvärr så hittade nakenbävern rufus inte den så blev oliver och gänget istället. men jag och jyns njöt ändå! ;)
närmare kvart i ett blev vi skjutsade hem igen av truls. var hemma vid två :) trevlig kväll!

bild från sofias fest förra lördagen. TEES ♥

nu hade jag tänkt att gå ner & vara social med mina föräldrar lite sen blir det nog sängen. är trött som en gris och så ska jag upp och jobba imorgon. godnatt, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: jyns

hahahaha ja bästa kvällen på länge. :D <3

2010-06-12 @ 21:58:07
Postat av: maria själv

svar jyns:

jaa, fett lätt ! :D <3

2010-06-13 @ 20:38:52
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0