sniiiggt

GOOOD EFTERMIDDAG MINA VÄNNER!
ledsen att uppdateringen blev så "sen" idag, men har sovit halva dagen och hjälpt pappa den andra halvan. nu fick jag äntligen lite tid för mig själv och bloggen, dock inte mycket. om ett par minuter så sitter jag på moppen påväg mot simrishamn igen. ska spendera ett par timmar med min pojkvän. inte så många dock för är fortfarande trött sen igår,
så om jag inte är helt fel på det så kommer jag blogga mer senare ikväll, då skriver jag lite om hur vi hade det i hörby igår.

vi hörs sen! :)
puuuuusss

look of today;
svart linne(under) - hm
svart linne(över) - lindex tror jag
jeans - gina tricot
armband - hm
klocka - ur och pen
halsband - vet ej

& jag veeet, mitt hår är sniggt & fjortisplutet är smexigt ! ;) verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0