slime

minns ni slime ? den kletiga geléliknande leksaken man hade när man var liten? fanns i massor av olika färger.  jag minns att jag iallafall var helt fast för det. tyckte att det var jättekul att känna och klämma på, vilket jag tydligen fortfarande gör också. ;)

på kemilektionen idag så fick vi göra lite roligare laborationer då det var vår sista lektion. vi fick blandannat göra eget slime och studsbollar. var lite annorlunda ;) men helt okej sista lektion.


jag slutade vid två ungefär och kom hem vid halv tre. sedan dess har jag inte gjort allt för mycket. sovit bort lite av förkylningen och tagit det lugnt. imorgon är vi lediga pga av studenterna så ska in och kolla på när det springer ut klockan tre! :)

vi hörs imorgon, nu ska jag kolla på nip/tuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0