redan ett år sedan

kan inte fatta att det redan har gått ett helt år sedan jag slutade nian. ett år sedan jag träffade vissa som gick i min klass. det är sjukt.
det mest sjuka är att vi inte har haft någon reunionfest än!! fan det har varit på kartan hela året men aldrig blivit av.
får se till att få tummarna ur röven nu i sommar! ;)

video från avslutnigen när vi gick ut nian.

"vår sista skoldag har till ända nått.
en junimorgon, nio år har gått.
når vår avskedsstund, glad och trist minut
innan vi tar framtidsklivet ut.

ut i en spännande men oviss värld
där man får kämpa allt vad man är värd.
KORSAVADARE jubla högt idag
framåt vi går, fram med friska tag."


korsavadssången i mitt hjärta. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0