RED ZONE

att jag är född i juli månad gör mig till en kräfta, att jag brände mig som fan igår gör att jag till och med liknar en.

som jag skrev igår så blev det ännu en heldag på stranden. mötte josefine vid tobisvik vid elva. vädret var lite smådimmigt först så vi trodde inte att solen skulle ta så hårt, vi hade fel.. haha. efter ett tag försvann dimman och det blev stekhett!
och en efter en droppade människor in och joinade oss. tillslut var vi en tio stycken. jag, josefine & åtta boys. blev en trevlig dag, och efter fem timmar i solen begav vi oss hem. 

blev direkt in i duschen, där kände man hur sönderbränd man var.. haha pain! och när man kom ut från duschen såg man hur röd man var.. vackert ;) 

området på bilden är en av många jag har bränt.. haha.
brände även svanken, axlarna, överarmarna, bröstet (inte själva boobsen, utan övanför) , kinderna, näsan, baksidan av låren, knävecken och framsidan av smalbenen.. det hade nog varit lättare att räkna upp det jag inte har bränt?

som ni säkert förstod så fick jag inte med mig någon jäkla solskyddsfaktor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0