ont om tid

ursäktar för min dåliga uppdatering här idag men har inte riktigt haft tid och så för att blogga. började jobba klockan nio idag och sedan fram till ca tjugo över två. blev kvar en stund på jobbet sen för att få nya arbetstider osv sen innan jag körde hem gjorde jag ett snabbt stopp för att plocka upp pojkvännen.
när vi kom hit så åt vi lite och sen blev det film. en kombinerad skräck/komedi. helt störd film, både läskig och helt sjuk. dock mest sjuk ;). shaun of the dead hette den.

vid sex körde jag hem honom igen sen en stund efter jag hade kommit hem så kom min syster hit på besök och visade upp sin man. satt och var social i någon timme sen har jag inte gjort så mycket mer.

nu hade jag tänkt att gå & lägga mig och kolla på en film sen nanna.
imorgon är jag ledig så hoppas på fint väder! GODNATT

såhär fint väder imorgon? jaa tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0