mot stranden!

gooooodmorgon bloggen ! :D en glad maria här igen, humöret är på topp idag också.
tyvärr så hinner jag inte direkt blogga nu, ska iväg och möta upp lina för att först ladda min kära telefon och sen för att dra vidare till stranden. UNDERBAAAART !
senare vid femtiden så sitter jag på tåget mot tomellila och sex and the city 2 filmen där en viss josefine beckman kommer vänta på mig.  är livet gött eller?

kvällen igår spenderades hos mikaela med våra goda vänner vid namn onyttigheter. haha men gutt vare! :D
gick hem till elna och hämtade lite saker också inför helgen. najsprajs

nej nu måste jag byta om så jag inte kommer försent till stan.
VI HÖRS :D
pyyyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0