midsommarafton

igårkväll var det ju midsommarafton och min kväll spenderades på en fest i gärsnäs med mina girls. var trevligt folk och så, så det var en bra kväll. (y) halv två tog kvällen slut, då vi blev hämtade av tammies mamma. hon släppte av mig hos farmor, där jag skulle spendera natten. kunde inte ta mig hem. tror ni inte att jag har glömt min jacka på festen då & att mina nycklar ligger där i? jo visst.. så fick väcka farmor klockan två på natten.. ja vad säger man..?

sov i ca fyra timmar sen gick det inte längre. upp vid sju och kollade sen på tv tills jag började jobba halv tio. slutade jobba klockan två. vid tre kom jag hem, och nu om en timme ska jag iväg igen till nästa fest.
så nu är det nog dags att börja fixa sig!
vi får hörs imorgon, här kommer bilder från igår: (och NEEEj, vi var inte helt alena på festen igår, vi tog dock bara bilder på oss själva. haha.)


julia och mary. jag är för snygg för att fastna på bild..

jules

jules

roooompaaa

julia tammie filippa

tämms

filippaaaa

gubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0