look of today

god eftermiddag :) haft en bra dag?
min har varit sådär faktiskt. superbra på den fronten att jag från och med halv elva idag har sommarlov och att man nu slipper att tänka på läxor på 10 veckor! något som varit lite negativt är vädret.

efter jag hade slutat idag körde jag ner om och träffade min pojkvän ett tag, sen iväg för att köpa blomma till hannah för att tillslut kolla på niorna när de gick ut. tyvärr så var vädret riktigt kasst när jag kom dit så blev inte så långvarig där. körde hem nästan direkt & blöt blev jag.

men såhär såg jag iallafall ut från början, innan jag stack ut i regnet.

look of today;
linne - gina tricot
kjol - vero moda
jeansjacka - only
armband - hm
klocka - ur&pen

var fullt utrustad med både jeansjacka, regnjacka och leggings innan jag kom till skolan. sen så rök det mesta av till en lite mer sommrig outfit. kjol-linne- bara ben och klackar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0