kort dag + dagens fråga

hade en ytterst kort och skön dag i skolan idag. hade endast kemi och fotografisk bild så slutade redan klockan tolv. sen jag kom hem har jag kollat lite på tv och sovit lite. bara tagit det lugnt.

jag har fortfarande lite problem med att komma på vad jag ska skriva och jag fick inte till någon bra "look of today"-bild så får sätta ihop ett nostalgi-inlägg nu innan jag ska träna så får vi se hur det blir senare idag.


kan klämma in snabbt hur mycket jag saknar min touch-telefon. :( såhär såg den ut för några veckor sedan. en fyrkant på skärmen funkade inte och var färglös. skickade in den men gjorde inget vid det eftersom de skulle ha närmare 2 000 för att byta skärmen. så fick tillbaka den i samma tillstånd. några dagar senare går hela skärmen isönder istället och nu går den inte att använda alls..
negativa med att ha hel-touch..

dagens fråga; vad har du för mobil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0